Vul het formulier in
We sturen je een bevestiging met je inloggegevens
FAQ
-
Hoe kan ik een account activeren?
Een Mijn Tulp account is bedoeld voor klanten die al een Tulp keuken hebben staan of voor klanten waarbij de keuken nog geleverd moet worden.
Heb je al een Tulp keuken?
Vraag eenvoudig je account aan via dit formulier! Zodra de aanvraag geverifieerd en verwerkt is, krijg je toegang tot handige functies zoals het bekijken van je ordergegevens, het bevestigen van je levering, het betalen van je bestelling en het aanvragen en inplannen van service op een moment dat jou uitkomt. Vergeet niet om je mail voor de zekerheid te checken voor 'Mijn Tulp'—je hebt mogelijk al een activatiemail ontvangen!Heb je recent een Tulp keuken gekocht en nog geen Mijn Tulp?
Geen zorgen, je ontvangt ongeveer vier weken voor de levering van je keuken een e-mail met alle details om je Mijn Tulp account te activeren. Heb je deze niet gehad? Neem dan contact met ons op via 0416-539-158, of vraag hier een account aan. -
Het lukt mij niet om in te loggen, wat moet ik nu doen?
- Ga naar de inlogpagina van Mijn Tulp.
- Klik op 'wachtwoord vergeten' en vul je e-mailadres in.
- Je ontvangt een link in je mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
- Verander via de link het wachtwoord.
- Probeer nogmaals in te loggen met het nieuwe wachtwoord.
Lukt dit niet, neem dan gerust contact met ons op via 0416-539-158 of stuur een e-mail naar klantenservice@tulpkeukens.nl. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur. We helpen je graag!
-
Ik heb een mail ontvangen om een account te activeren, is dit phising?
Nee, dit is geen phishing! Wanneer de mail afkomstig is van noreply@tulpkeukens.nl, kan je erop vertrouwen dat deze mail vanuit Tulp Keukens is.
-
Hoe vraag ik service aan via Mijn Tulp?
- Service aanvragen is mogelijk door in te loggen op Mijn Tulp.
- Ga naar ‘Mijn orders’ en klik bij de desbetreffende order op de knop ‘Start serviceaanvraag’.
- Kies het artikel waarop je service wilt melden.
- Leg vervolgens uit wat er aan de hand is en voeg foto’s van de situatie toe als bijlage. Een foto verduidelijkt de situatie en zorgt ervoor dat klantenservice sneller kan helpen. Mocht een foto niet zijn geüpload, dan kan het zijn dat hier alsnog om wordt gevraagd.
- Na het sturen van de aanvraag, kan je bij ‘Mijn serviceaanvragen’ de status van je service bijhouden.
-
Hoe log ik in op Mijn Tulp?
Log in via deze pagina, vul je e-mailadres en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je een code via de SMS of via een multifactor authenticatie app. Vul deze code in en je bent ingelogd! Heb je nog geen account, vraag dan hier een account aan.
Kan ik mijn factuur inzien via Mijn Tulp?
Nee, dit is helaas nog niet mogelijk. De factuur is aan te vragen via 0416-539-158, of stuur een e-mail naar klantenservice@tulpkeukens.nl.Kan ik de status van mijn lopende service ergens vinden?
Ja, via Mijn Tulp kan je bij ‘Mijn Serviceaanvragen’ de status van de lopende service volgen.
Vul het formulier in
We sturen je een bevestiging met je inloggegevens
Vul het formulier in
We sturen je een bevestiging met je inloggegevens